tiistai 31. joulukuuta 2013

vuosi 2013

Taas on yksi vuosi takana ja aika tehdä pieni katsaus kuluneeseen vuoteen tämän blogin kohdalta. 

  • Olen lukenut vuoden 2013 aikana 80 kirjaa, joka tekee  n. 0,22 kirjaa päivässä ja 1,54 kirjaa viikossa.
  • Luettuja sivuja minulle on vuoden aikana kertynyt hieman yli  26 000 sivua.
  • Tällä kertaa luetuimman kirjailijan paikalla seisoo kaksi, Enni Mustonen ja Nora Roberts
    12
    kirjalla.
  • Kunnostauduin tänä vuonna myös oikein hienosti kotimaisen kirjallisuuden lukemisen kohdalla.  Mustosen lisäksi olen lukenut Tuija Lehtistä, Maria Orkomaa, Marja-Leena Tiaista ja Sari Luhtasta. Orkoma, Tiainen ja Luhtanen ovat tosin tähän asti vain yhdellä kirjalla mukana.  
  • Olen myös lukenut paljon sellaisia kirjoja, mitä olen kauan miettinyt, mutten ole saanut aikaiseksi.

  • Aktiivisin kuukausi oli marraskuu 12 kirjalla, mutta joulukuu on hyvin toisena 10 kirjalla.


Lähde: We Heart It
Lähde: We Hear It

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...